AIESEC Internship - Leonardo da Vinci

On this blog you will find all the juicy AIESEC - Leonardo da Vinci experiences of the great 20 young people enjoying live in a foreign country!!!

Thursday, August 03, 2006

Corina - Prague, post no 1

Primul mail-Leonardo

Salutare!
Evaluarea dupa primele doua saptamani:
1) Locul de munca:
Pana in momentul de fata am realizat urmatoarele:
*m-am orientat in ceea ce priveste domeniul de
activitate al firmei, piata pe care activeaza in
momentul de fata, produsele pe care le comercializeaza
-pregatire tinuta de un alt trainee din companie
*am primit instruire in ceea ce priveste modul de
lucru, programul , normele de siguranta, explicatii
asupra JD-ului -de la D-na Kareová Helena (Dir HR)
*am realizat o cercetare asupra indicatorilor
macroeconomici ai Romaniei, cu detaliere pe domeniul
de lucru al firmei( persoane cu disabilitati)
*am realizat o prezentare a celor aflat in fata
sefilor mei :Tichý Pavel st.,Kareová Helena,
Svojsíková Helena.
*am inceput o noua cercetare asupra sistemului
national de sanatate, pentru a vedea cum se incadreaza
produsele companiei in politica sociala si de sanatate
a Romaniei

2)Legatura cu AIESEC
*Cei din AIESEC sunt draguti cu mine, nu am avut nici
o problema pana acum in ceea ce ii priveste.
S-au ocupat sa ma cazeze.Eu si Codruta locuim intr-un
zona ce se traduce ca fiind:Gradina Raiului, si este
foarte frumoasa . Apartamentul este de asemenea foarte
dragut. Avem toate conditiile necesare: de la masina
de spalat si fier de calcat pana la apa calda
non-stop.
Ne-au ajutat in procurarea abonamentelor de transport
in comun, ne-au scos in oras, ne-au dus la firma,
ne-au integrat cat se poate de bine in comunitatea de
trainee de aici (care este foarte mare:25-30).

3)Cunoasterea orasului
Orasul este minunat. Am vizitat o multime de obiective
turistice. M-am obisnuit cu transportul (iubesc
metroul lor:iute ca vantul si plin de semne, de nici
daca vrei, nu ai cum sa te ratacesti), avem
supermarketuri aproape, si cum e vremea reducerilor,
am facut o plimbare si pe la magazinele de hainute
(caci suntem fete, nu rezistam).

4)Moralul:)
Cred ca am trecut de prima bucla a socului de
integrare .Mi-a mai trecut dorul de casa, in special
datorita romanilor ce sunt pe aici. Cu Codruta ma
inteleg super, cred ca nici nu se putea o colega mai
buna de stagiu. Nu ma ateptam sa fie atat de multe
diferente intre cele doua popoare, dar m-am obisnuit
si cu micile lor ciudatenii:)

Traind experienta vietii ei in Praga, semnat
Corina

___________________________________________________
Corina CIAUS
Vice-president Outgoing Exchange'05-'06

AIESEC Brasov
AIESEC in ROMANIA
Phone: +40-0727 33.65.03
E-mail: corina.ciaus@aiesec.net
Website: http://www.aiesecbv.ro

0 Comments:

Post a Comment

<< Home