AIESEC Internship - Leonardo da Vinci

On this blog you will find all the juicy AIESEC - Leonardo da Vinci experiences of the great 20 young people enjoying live in a foreign country!!!

Thursday, August 03, 2006

Elena - Lodz, post no 1



salut,
o sa incerc sa fiu cat mai scurtuta ca mi-e o foameeeee si vreau sa ma duc sa pap...

o sa incep cu partea mai serioasa.in ceea ce priveste my duties v-am atasat tabelul cu activitatile mele zilnice pe carele-am efectuat in primele 2 saptamani, tabel pe care oricum il completez zilnic la munca penreu ca asa mi-a cerut sefa...sefa foarte grijulie pentru ca din prima zi mi-a cerut contractul si mi-a facut copie si dupa asigurare, asta ca sa fie totul in regula si legal....
fundatia unde lucrez are 11 angajati...mica, mica dar are la activ parteneriate in proiecte europene cofinantate de uniune....

trecand la partea mai fluffy , sa zicem, o sa incep cu faptul ca inca nu mi-am vazut tn-managerul ...sper sa-l vad cat pot de repede ....in ceea ce priveste AIESEC-ul din lodz, nu prea exista ...pentru ca e vacanta, deh....si bineinteles ca nici activitatile de reception....asa ca in timpul liber ne facem noi reception-ul...

in caminul unde locuiesc (et 4, camera 404 - asta in caz ca vreti sa veniti pe neanuntate)<>
primul week-end am iesit cu o parte din AIESEC-ari sa cunoastem viata de noapte a lodz-ului....eram destul de multisori atunci ca erau si musafiri in trecere( omuleti de prin alte tari care dupa lodz au sters-o la varsovia ca aveau o grama' de treaba - erau din oc-ul de la IC).

week-endul asta am fost in kielce, la reception week-end...trecand peste conditiile de cazare si masa , a fost super tare ca ne-am intalnit cu totii, de romani vorbeam...in total vreo 40 de persoane din care 13 romani. restul omuiletilor erau veniti de prin toate colturile lumii : germania, italia, suedia, croatia, bulgaria, china, taivan, canada, macedonia si bineinteles polonia....cam ata deocamdata ca ma duc sa mananc...

si va mai rog ceva...nu am adresa de mail A PESOANEI DIN MC_UL POLONIEI careia trebuie sa-i trimit mail...asa ca stept raspuns ca sa-i pot trimite mail cat mai repede....

si scuzati scrisul....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home