AIESEC Internship - Leonardo da Vinci

On this blog you will find all the juicy AIESEC - Leonardo da Vinci experiences of the great 20 young people enjoying live in a foreign country!!!

Friday, August 04, 2006

Diana - Prague, post no 1

Salutare dragele mele,
Eu sunt bine...singurul inconvienient este ca trebuie sa merg cu trenul cam 2 h / zi. Cazarea e super ok iar ceilalti trainee m-au adoptat din prima zi .
Cei din AIESEC sun asa si asa. Nu prea stiu ei multe lucruri, cel putin asta e impresia pe care mi-o lasa. De vazut nu-i vad prea des...dar e ok. Trainee buddyul meu e VP OGX si-l vad si mai rar. E funny ca a trebuit sa duc munca de convingere sa-mi dea scrisoarea de intentie de la ONG in original. Sper ca pana la urma sa mi-o dea. Zice ca le trebuie in @....pentru ce...nu stiu dar ma descurc pana la urma cu el :) E OGXer si dragul de el si-a stabilit intalnire cu mine numai ca sa vbsca de OGX :)) Deci daca vreau ceva...trebuie mai intai sa vbsc de OGX :p ....ceea ce nu e o problema
In ceea ce priveste serviciul...mare lucruri nu fac. Insa e fain ca pot sa observ cu lucreaza ei. Programul e deja stabilit iar copii nu inteleg engleza. E fain ca intr-una din zilele trecute m-au invatat cum sa numar in ceha :))
Abia ieri mi-am cunoscut sefa cea mare. Mi-a promis ca o sa vizitez si celelalte centre ale lor, ceea ce nu poate decat sa ma bucure.
Dupa cum stiti mica inconvienienta cu viza si in septembrie cand e incheierea programului, sefa mi-a cerut sa merg in Polonia pt a tine o sesiune acolo pentru copii din Polonia si Cehia. Faza e ca Cesky Tesin orasul in care lucrez e impartit in 2 de granita cu polonia. Practic sunt mai putin de 500 m care trebuie parcursi. Sefa m-a luat ca practicant in special pt aceasta sesiune. I-am zis ca nu pot iesi din tara datorita vizei si programului Leonardo. Mi-a zis ca poate sa incerce sa-mi rezolve cu viza...pt ca are ceva relatii in Polonia la consulat...iar in ceea ce priveste Leonardo....poate sa-mi dea cate hartii vor aia ...cu ce vor ei.
In acelasi timp...pe 12 tre sa ies din tara ca sa pot lua avionul de pe 13...plus sa stau mai mult si la servici.
Mo sau Cori puteti sa le intrebati pe tanticile de la Leonardo daca sunt ok cu asta....as lipsi din tara doar 5-6 ore si practic as fi in acelasi oras...dar in tari diferite.
Daca ati putea sa vbiti cu ele sapt viitoare si sa-mi dati un raspuns...favorabil sau nu, pentru ca trebuie sa ii zic sefei ce sa faca. Pt ca daca cei de la Leonardo ma lasa, ea va trebui sa mearga in Polonia cu pasaportul meu pt a-mi pune viza.
Cam atat de la mine pentru voi.
V-am pupacit cu drag
Diana


0 Comments:

Post a Comment

<< Home