AIESEC Internship - Leonardo da Vinci

On this blog you will find all the juicy AIESEC - Leonardo da Vinci experiences of the great 20 young people enjoying live in a foreign country!!!

Friday, August 04, 2006

Alis & Adi - Athens, post no 1

Salut Corinutza :)
Cum e cu Polonia, ce lucruri miraculoase ai vazut si facut pana acum ?
Noi suntem binisor (partea putin mai dificila o sa o citesti in mailul catre MC) si incepem sa ne bucuram de Grecia din ce in ce mai mult. Am fost de 3 ori la plaja (din care 1 weekend intreg la camping) si nu iti pot descrie cum e marea de aici. Atat de cristalina, calda si ....ce mai ...tot locul e exotic si daca asta ar fi singura partea faina, pt mine ar fi suficient :P
Duminica seara am fost la o petrecere de negri :), impreuna cu un ex-trainee din Oradea, care venise pentru o saptamana in vacanta. Ce sa iti zic, inedita experienta. Plus ca era cat pe ce sa plecam morti de beti de acolo (dar nu am plecat)
Pe perete avea un tablou cu o turma de oi negre si doar una alba in mijloc :)) - asta ca sa iti faci o parere despre cum ne-am simtit si mai ales cum aratam noi acolo :))
AIESEC Greece sunt destul de draguti. Nu tot timpul prezenti (e si o perioada destul de incarcata cu planningul pt ei acum) dar ne-au ajutat cu ce era mai important.
A....vrei sa ne intrebi despre bronz.....Da...ADI deja isi da jos al doilea strat iar eu incep sa naparlesc usurel :P
Te pupam si ai grija de tine
ADi si Alis

0 Comments:

Post a Comment

<< Home