AIESEC Internship - Leonardo da Vinci

On this blog you will find all the juicy AIESEC - Leonardo da Vinci experiences of the great 20 young people enjoying live in a foreign country!!!

Friday, August 04, 2006

Andreea - Athens, post no 1

Iasu!
Raportul acesta trebuia sa fie la 2 sapt(sa zicem aprope 2 sapt de lucru':))....cu scuzele de rigoare il trimit si eu acum...Daca tot am inceput cu scuzele...atunci sa continui asa..imi pare rau ca va incarc mailul de pe yahoo ,dar la mine nu se ma iincarca @-ul..
Prima zi de lucru la institut a fost pe 20.06(joi).Am facut cunostinta cu sefu'-un tip fff destept( a studiat la Harvard,Oxford,a calatorit prin toata lumea,are u ncv de 130pag)&extrem de ocupat,si am vazut ce avem de facut.(m-am impacientat un pic pt ca nu stiam dc sunt instare sa fac un proiect la nivel de cercetare aprofundata,dar lucrurile au mers bine pana la urma)
Am inceput oarecum cu sapt 12-13 din jd:)...adica ni s-a propus sa facem un research pe o tema la alegere.Luni (24.06) ne-am intalnit din nou si ,in functie de domeniul ales ni s-au recomandat carti si oameni pe care sa-i consultam.Pt marti am facut abstractul lucrarii,iar presedintele s-a aratat incantat pana acum(sper sa ramana cu aceeasi f buna impresie despre noi:))
Eu am ales o tema cu tenta culturala-"The Romanian values and behavior from the cultural dimension perspective-The Geert Hofstede Method".
Cred ca v-a minebunit ..asa ca o sa fac u nrezumat:)..pe scurt:
pana acum am parcurs :selectarea temei,scopul cercetarii,definirea problemei si precizarea ipostazelor de cercetare.---am citit multe carti deja care or sa fie baza de plecare a proiectului.
Urmatoarele 2 sapt o sa lucrez de acasa(se inchide institutul)...dar mi-am facut temele si mi-am scos deja cateva materiale:)..
In rest...sunt bine,imbin placutul cu utilul...e superb aici si oamenii sunt f draguti cu noi(@.la institut,soferii,cetatenii in general:)).
Va pup din Elada,
Andreea
ps:stiu ca trebuia sa trimit mailul si unui om din MC-ul de aici...raportul la 2 zile il dau MCP-itei...la tel sau la un suc:)(o tipa ssimpatica cu care ma inteleg f bine)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home